آرایش تابستانی و ترکیب رنگ‌های ملایم و جذاب

با آغاز فصل گرما و تاثیر حرارت بر پوست صورت و بدن باید تغییراتی در آرایش تابستانی خود بدهیم تا درصد موفقیت ماندگاری میکاپ بالا رفته و همچنین جذابیت ملایم صورت حفظ شود. آرایش تابستانی دارای نکاتی مهم بوده که لازم است یکبار دیگر با هم مرور کنیم. در این مقاله به بررسی رنگ‌های مخصوص فصل تابستان پرداخته و چگونگی انجام میکاپ را در تمامی نواحی چهره بررسی می‌نمائیم.

آرایش تابستانی

بهترین آرایش تابستانی چگونه انجام می‌شود؟

بهترین آرایش برای فصل تابستان، آرایش هالیوودی است که بیشترین تاکید و تمرکز در آن متوجه لطافت و طراوت طبیعی پوست صورت بوده و سایر نواحی چهره به شکلی ملایم و با استفاده از رنگ هایی نزدیک به زمینه پوست آرایش می شود. در آرایش تابستانی باید تاثیر حرارت بر پوست صورت را در نظر گرفته و از لوازمی برای آرایش استفاده نمود که کمترین چربی و سنگینی را دارا می باشند. بهترین پیشنهاد برای پوشش دادن یکدست پوست، استفاده از کرم های ضد آفتاب دارای تناژ رنگی بوده که می تواند علاوه بر صاف و زیبا نمودن سطح پوست صورت، از اثرات زیان بار اشعه خورشید جلوگیری نماید. بنابراین بهتر است جهت آرایش تابستانی توجه خود را معطوف به کرم ضد آفتاب یا لیکوئیدهای سبک و ضد حساسیت معطوف نمائیم تا در اثر گرما و حرارت، زیرسازی پوست دچار خدشه نشود. همچنین استفاده از رنگ هایی نزدیک به رنگ پوست برای آرایش چشم و لب توصیه می شود.

مرور رنگ‌های آرایش تابستانی

آرایش تابستانی

رنگ های موجود در آرایش تابستانی باید ملایم و شیک باشد. این فصل مخصوص میکاپ هایی ملایم با درخشندگی متوسط است و چون بعد از لطافت پوست بیشترین تمرکز در ناحیه چشم هاست باید با استفاده از رنگ های تیره و جذاب، زیبایی چشم ها را تکمیل نمود. استفاده از رنگ های دودی، قهوه ای سوخته، زیتونی تیره، بلوطی و… در ناحیه چشم ها برای آرایش تابستانی توصیه می شود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397برچسب:آرایش تابستانی, | 20:27 | نويسنده : Bahar |