اوج لذت جنسی در زنان و رسیدن به مرحله ارگاسم یک واکنش جنسی طبیعی بوده که تجربه نکردن آن در حین رابطه جنسی می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی شود. رسیدن به مرحله ارگاسم در زنان بسیار پیچیده‌تر از مردان است و به همین دلیل ذهن بسیاری از مردان را درگیر خود می‌نماید. انجام کارهای مقدماتی و اساسی در طول رابطه جنسی جهت تحریک کردن و به ارگاسم رساندن زنان لازم است، در حالی که این مورد برای آقایان ضرورتی ندارد. در این مقاله به بررسی علائم اوج لذت در زنان خواهیم پرداخت.

علائم اوج لذت در زنان

بررسی علائم اوج لذت در زنان

برخی از علائم در زنان به هنگام رابطه جنسی، نشان دهنده رسیدن آنان به مرحله ارگاسم است. در زیر به معرفی و بررسی برخی از علائم اوج لذت در زنان اشاره خواهیم کرد:

سفت شدن نوک پستان:

زمانی که زن به ارگاسم می‌رسد، تنفس سریع داشته و نوک پستان‌هایش سفت می‌شود. هر چه قدر هم زن سرد یا عصبی باشد، اما اگر مقدمات ارضا و تحریک به خوبی انجام شود، اوج لذت جنسی را به راحتی تجربه خواهد کرد، پس اهمیت مقدمات پیش از شروع رابطه جنسی را جدی بگیرید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 اسفند 1397برچسب:علائم اوج لذت در زنان, | 11:15 | نويسنده : Bahar |

لیفتینگ صورت بدون جراحی به روش هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای زیبایی پوست است که برای برخی افراد در نظر گرفته می‌شود. این روش از انرژی فراصوت برای تقویت تولید کلاژن استفاده کرده و موجب می‌شود که پوست قوی‌تر شود. HIFU به طور گسترده برای درمان تومور استفاده می‌شد، اما در سال 2008 استفاده از آن برای زیبایی نیز به تایید رسید. این روش در سال 2009 توسط اداره غذا و دارو (FDA) برای بلند کردن پیشانی تایید شد و در سال 2014 نیز برای بهبود خطوط و چین و چروک سینه و بالای گردن به تثبیت رسید. در روش لیفتینگ صورت بدون جراحی که کاملا بدون درد است، فرد در طی یک جلسه یک ساعته، شاهد کشیدگی پوست صورت و گردن و در نتیجه جوانسازی پوست خود خواهد بود.

لیفتینگ صورت بدون جراحی

HIFU از انرژی فراصوت متمرکز استفاده می‌کند و فقط لایه‌های زیر سطح پوست را هدف قرار می‌دهد. این روش باعث تولید کلاژن و در نتیجه جوانسازی پوست شما خواهد شد، زیرا افزایش کلاژن موجب کاهش چین و چروک می‌شود. توجه داشته باشید از آنجایی که پرتوهای فراصوت بر روی یک بافت ویژه در زیر سطح پوست تمرکز می‌کنند، هیچ آسیبی به لایه‌های بالای پوست و نواحی اطراف آن وارد نخواهد شد. به گزارش مجله پزشکی آسان طب هایفوتراپی می‌تواند برای همه افراد موثر باشد اما به طور کلی در افرادی که بالای 30 سال سن دارند و این رویه در آن‌ها به سستی در حال پیشرفت است، عملکرد بهتری دارد. یکی از دلایل اصلی که روش لیفتینگ صورت بدون جراحی را پرطرفدار و محبوب کرده است، عدم نیاز آن به عمل و رفتن زیر تیغ جراحی است. افراد مسن‌تر با عوارض پوستی زیاد و داشتن چین و چروک زیاد، نامزد خوبی برای انجام این روش نیستند و ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند. HIFU برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، آکنه شدید، کیستیک و وجود ایمپلنت‌های فلزی در منطقه درمان توصیه نمی‌شود.

مزایای روش لیفتینگ صورت بدون جراحی

لیفتینگ صورت بدون جراحی



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 اسفند 1397برچسب:لیفتینگ صورت بدون جراحی, | 10:45 | نويسنده : Bahar |

بسیاری از زنان در طول دوره زندگی خود دچار سندروم قبل از قاعدگی یا PMS می‌شوند. علائم این وضعیت در برخی زنان خفیف است، اما در موارد شدید، زندگی روزمره فرد را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. تقریبا 85 درصد از زنان در طول دوره قاعدگی، حداقل یکی از نشانه‌های سندروم قبل از قاعدگی را تجربه می‌کنند. نشانه‌های رایج سندرم پیش از قاعدگی شامل نوسانات خلقی، بی‌خوابی و خستگی می‌باشند، اما علائم دیگری نظیر افزایش وزن، درد در ماهیچه‌ها و آکنه نیز فرد را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

سندروم قبل از قاعدگی



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 اسفند 1397برچسب:سندروم قبل از قاعدگی, | 9:57 | نويسنده : Bahar |

لیپوساکشن که با نام لیپوپلاستی نیز شناخته می‌شود، نوعی جراحی زیبایی است که باعث از هم باز شدن و کشیدن چربی از بدن می‌شود. این عمل زیبایی اغلب بر روی شکم، ران، باسن، گردن، چانه، بالا و پشت بازوها، ماهیچه‌های ساق پا و پشت انجام می‌شود. در این جراحی، چربی از طریق یک دستگاه توخالی به نام کانولا که در زیر پوست قرار می‌گیرد، از بین خواهد رفت. لیپوساکشن یا چربی کشی شایع‌ترین عمل جراحی در ایالات متحده بوده و به طبع دارای عوارض جانبی نیز می‌باشد. در این مقاله به بررسی کامل این جراحی زیبایی و عوارض لیپوساکشن خواهیم پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 اسفند 1397برچسب:عوارض لیپوساکشن, | 13:34 | نويسنده : Bahar |

ویروس آنفلوانزا موجب یک بیماری تنفسی به نام آنفولانزا می‌شود. تب، یک نشانه رایج از آنفولانزا است، اما آنفولانزای بدون تب نیز وجود دارد. آنفولانزا یک بیماری بسیار شایع است که هر ساله حدود 5 تا 20 درصد جمعیت ایالات متحده را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این ویروس بسیار مسری بوده و از طریق دهان و بینی وارد بدن می‌شود. تب نشان دهنده این است که دمای بدن غیرطبیعی می‌باشد. در نظر داشته باشید که تب در بسیاری از شرایط به وجود می‌آید و تنها در آنفولانزا رخ نمی‌دهد. در این مقاله به بررسی کامل آنفولانزای بدون تب خواهیم پرداخت.

آنفولانزای بدون تب



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 اسفند 1397برچسب:آنفولانزای بدون تب, | 13:30 | نويسنده : Bahar |

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، 2000 باکتری جدید روده توسط دانشمندان کشف شد. اینطور که پیداست، دانشمندان در تلاش هستند تا بتوانند باکتری های روده را مورد آزمایش قرار دهند تا اطلاعات بیشتری از آن‌ها کسب کنند.

با توجه به مطالعات متعدد اخیر، باکتری های روده در انسان تاثیر بسیار مخربی بر سلامت جسم و روان فرد ایجاد می‌کنند. در حال حاضر، یک مطالعه جدید حدود 2000 باکتری جدید روده را که قبلا ناشناخته بودند، نشان داد.

مطالعات اخیر تحت پوشش خبرگزاری‌های پزشکی امروز نشان داده‌اند که باکتری های روده می‌توانند نقش بسیار مهمی در ایجاد بیماری پارکینسون و زوال عقل داشته باشند، همچنین ممکن است تشریح کنند که چرا داروهای دیابت نوع 2 در برخی افراد موثر بوده و در بعضی دیگر تاثیری ندارد.

 

باکتری جدید روده



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397برچسب:باکتری جدید روده, | 8:55 | نويسنده : Bahar |