رعایت نکات آرایشی برای داشتن چهره‌ای بدون نقص

همه خانم‌ها باید برای داشتن چهره‌ای زیبا و بدون نقص، یکسری از نکات آرایشی را مو به مو اجرا کرده تا پس از صرف چند دقیقه جهت آرایش، زیبایی طبیعی صورت خود را به آسانی نمایان سازند. این نکات آرایشی بر مبنای اصول و مقرراتی بدون تغییر، تعریف شده تا چهره ما خصوصیات منحصر به فرد خود را حفظ نماید و از حالت کپی شده خارج شود. در این مقاله به بررسی نکات آرایشی مهم در دو حالت جداگانه خواهیم پرداخت.

نکات آرایشی

نکات آرایشی تابع چیست؟

نکات آرایشی تابع سبک و مدل میکاپ، فرم هندسی چهره، نوع آرایش فصل و… هستند که در دو حالت تعریف می شوند. این دو حالت به ترتیب نکات آرایشی عمومی و اختصاصی می باشند. به عنوان مثال اگر سبک میکاپ شما شرقی باشد باید از رنگ های تعریف شده در این سبک یا مدل میکاپ تبعیت کرده و به وسیله حرارت یا غلظت رنگ ها به خطوط طبیعی چهره معنا و حالتی جالب بخشید. مثال دیگری در این میان می تواند فرم هندسی چهره افراد باشد که وجود نکات آرایشی مهم در آن با دیگر فرم های چهره متفاوت بوده و باید بتوان فرم های مختلف را در چهره افراد از هم تمیز داد و تکنیک های اختصاصی هر یک را مخصوص به خود انجام دهیم. بنابراین باید بدانیم که نکات آرایشی در دو زیر مجموعه تعریف می شوند و آسان طب توجه شما را به این دو زیر شاخه جلب می نماید:

♦ نکات آرایشی عمومی: که شامل چگونگی استفاده از انواع لوازم آرایش، بدون در نظر گرفتن شرایط خاص چهره بوده و در میان عموم خانم ها رواج دارد و تقریبا تمامی افراد با چگونگی آن آشنایی دارند.

♦ نکات آرایشی اختصاصی: که شامل تکنیک های دقیق و تخصصی بوده و به بررسی انواع روش های حرفه ای زیبایی می پردازد و اختصاص به آرایشگران و کارشناسان زیبایی دارد اما فرا گرفتن این تکنیک ها توسط افراد معمولی خالی از لطف نیست و تبعیت از نکات آرایشی استاندارد باعث یک فرهنگ سازی صحیح در امر استفاده از لوازم آرایشی خواهد شد.

نکات آرایشی عمومی

نکات آرایشی

در این قسمت به شرح انواع نکات آرایشی عمومی خواهیم پرداخت که در 4 شاخه اصلی آرایش تعریف شده است.

میکاپ: میکاپ روزانه خانم ها که باید بر مبنای تکنیک خودآرایی انجام شده و دارای نکات آرایشی عمومی به شرح زیر می باشد:

  1. انتخاب صحیح رنگ کرم پودر (مطابق با رنگ طبیعی پوست)
  2. انتخاب لایت ترین رنگ ها برای ناحیه چشم، گونه و لب
  3. تبعیت از شیوه ای استاندارد برای استفاده از انواع لوازم آرایشی
  4. شناخت خصوصیات منحصر به فرد چهره

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397برچسب:نکات آرایشی, | 21:21 | نويسنده : Bahar |