ریموو تاتو و اهمیت مراجعه به پزشک متخصص پوست

ریموو تاتو یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین مراحل در از بین بردن تاتوهای قدیمی یا بد شکل می‎‌باشد که بهتر و مناسب‌تر آنست که توسط پزشک متخصص پوست و با تکیه بر دانش و تجربه پزشکی انجام شود. متاسفانه در برخی موارد شاهد یکسری آرایش‌های دائم که خلاف اصول تخصصی انجام شده‌اند می‌باشیم. در چنین شرایطی، فرد با چندین انتخاب روبرو می‌باشد که باید از میان روش‌های ریموو تاتو یکی را انتخاب نماید. این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته و شیوه‌های رایج در تکنیک ریموو تاتو را مرور خواهد نمود.

ریموو تاتو

ریموو تاتو چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که گفتیم به یاد داشته باشید که بهترین شیوه برای ریموو تاتو مراجعه به یک پزشک متخصص پوست می باشد. متخصصین پوست در مواقعی که نیاز به ریموو تاتو وجود داشته باشد معمولا دستگاه های مدرن لیزر را پیشنهاد خواهند نمود اما این دستگاه ها دارای محدودیت هایی می باشند که نمی توانند کلیه رنگ های تاتو شده را از بین ببرند. دستگاه های لیزر اغلب در پاک کردن تاتوهایی به رنگ مشکی، قهوه ای، قرمز و… موفق بوده اما نمی توانند رنگ هایی مانند رنگ بژ یا سبز و آبی را از بین ببرند. ناگفته نماند که این روش نیاز به چندین مرتبه مراجعه به پزشک داشته و عمل لیزر تاتو باید طی چندین مرحله و طبق نظر و صلاحدید پزشک تکرار شود تا بتواند تا حدودی آثار پر رنگ و واضح آرایش دائم را محو نماید اما همواره هاله ای از رنگ تاتو بر روی پوست بر جای خواهد ماند. فواصل مراجعه نیز حداقل یک ماه بوده و بدین ترتیب مدت زمانی نسبتاً طولانی لازم است تا عمل ریموو تاتو به وسیله دستگاه لیزر انجام شود.

رعایت موارد ایمنی در ریموو تاتو

ریموو تاتو

قبل از هر چیز باید بدانید که عمل ریموو تاتو به معنای محو شدن کامل تاتوی قدیمی یا بد منظره نمی باشد و نیاز به چندین جلسه مراجعه و تکرار کار خواهد داشت. همانطور که قبلا نیز گفته شد در چنین شرایطی بهترین و منطقی ترین راه این است که به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمائید تا شرایط پوست شما را معاینه و بررسی نموده و در صورت تشخیص روش مداوا با لیزر، یک جلسه برای تست لیزر و نتیجه کار ترتیب بدهد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397برچسب:ریموو تاتو, | 22:48 | نويسنده : Bahar |