کلید شفا در تغذیه و خام گیاهخواری

کلید شفا در تغذیه و خام گیاهخواری واقعا چیست؟ چرا در مجموعه مقالات ما از ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و درست جویدن صحبت می‌شود؟ آیا همین‌که اینجا نوشته شود میوه تازه بخوریم کافی است؟ مثالی بزنیم: مثلا آخرین مدل خودرویی را خریده‌ایم، بنزین می‌زنیم، روغنش را چک می‌کنیم و … با آرامش درون آن می‌نشینم و منتظر می‌مانیم که ماشین به راه بیفتد. ساعت‌ها می‌گذرد و ما همانجایی هستیم که بودیم. حال تصور کنیم استارت بزنیم ماشین هم روشن شود. باز منتظر بمانیم که به راه بیفتند و باز ساعت‌ها می‌نشینیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. یک قدم جلوتر برویم فرض بگیریم گاز دادیم و راه افتادیم. در خیابان‌ها و اتوبان‌های طولانی تا دور دست‌‎ها می‌رویم. اما به کجا، مسیرمان کجاست؟ به کجا می‌خواستیم برویم؟ این بلاتکلیفی چیست؟ شفای تغذیه آیا در دانستن جزئیات نیست؟ ما فقط می گوییم بخور گوشت شود به تنت! اما چه چیز را؟ دقیقا می‌دانیم ویتامین چیست؟ پروتئین؟ اگر هویج بخوریم مستقیم و سریع چشمانمان را قوی می‌کند؟ علت اینکه باید بدانیم چرا بزاق مهم است چیست؟ یا چرا کسانی که مشکل صفرا دارند نمی‌توانند ویتامین A را درست جذب کنند؟!

کلید شفا

کلید شفا در گیاهخواری، نقش بزاق و ویتامین‌ها

آسان طب تمام تلاش خودش را به خرج خواهد داد تا بتواند یادآوری نماید تنها خوردن حتی اگر این تغذیه بهترین و گیاهخواری مطلق باشد کارآمد نخواهد بود مگر ما تصمیم بگیریم بدانیم که چه چیزی را و چرا می خوریم. آیا تبلیغات بیشترین دلیل استفاده ما از برخی محصولات غذایی نیست؟ آیا همین که گفتند پاچه گوسفند بخور برای استخوانهایت خوب است باید برویم آن را بخوریم؟ جوابی که همیشه شنیده ایم این بوده که پدر بزرگان و اجداد ما هم می خوردند اما هیچ وقت پرسیده ایم آیا در زمان آنها نیز این میزان حجم آلایندگی هوا وجود داشت؟ آنها از آب چشمه آب نمی خوردند؟ میزان فعالیت های بدنی آنها که غالبا یا کشاورز بودند یا دامدار، چقدر بود؟ آیا در زمان آنها مواد نگهدارنده، فریز و … وجود داشت؟ آیا اینقدر کود شیمیایی مصرف می شد؟

کلید شفا

کلید شفا در خام گیاهخواری به 2 عامل مهم کلیدی باز می گردد.

بخش اول این است که چرا باید خام گیاه خواری کنیم و تغذیه خود را به سمت تغذیه طبیعی ببریم و بخش دوم آن به این مساله مهم باز می گردد که چگونه با مصرف گیاهی و خام گیاهی تامین کننده این نیاز باشم.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397برچسب:کلید شفا, | 23:9 | نويسنده : Bahar |