مقابله با سرطان و پیشگیری از آن با خام گیاهخواری

سرطان به عنوان بیماری قرن و ترسناک‌ترین بیماری که این روزها مثل شتری دم در هر خانه خوابیده، شدنی است. می‌شود این شتر را دید و نترسید و کاری کرد که در خانه ما نخوابد. سرطان هم یک بیماری است که با توجه به تحقیقات انجام شده بین 90 تا 95 درصد اتفاق افتادن آن مربوط به محیط و فعالیت‌های فرد است، پس می‌شود برای مقابله با سرطان که از مهلک‌ترین بیماری عمومی بدن می‌باشد رفتاری پیشگیرانه در پیش گرفت. با ما برای درک بهتر مهمترین اقدامات پیشگیرانه و روش‌های مقابله با سرطان همراه باشید.

مقابله با سرطان

مقابله با سرطان و تعریف سرطان

سرطان واقعا چیست؟ آیا این همه انواع سرطان روده، معده، خون و … اقسام متفاوت یک نوع مشخص بیماری است؟ آنقدر با این بیماری درگیر شده ایم که می دانیم سرطان نتیجه رشد توده ای و تغییر کاربردی سلول های بدن خودمان است. یعنی برای بدن ما، بدن من، بدن تو، اتفاقاتی رخ می دهد که سلول هایی که تاکنون برای سلامتی ما فعالیت می کنند تغییر می کنند! رفتارشان عوض می شود، اسمشان دیگر سلول های سالم نیستند دیگر سلول های بافت روده نیستند که سلول های سرطانی نامیده می شوند و باید به جنگشان برویم و متاسفانه همیشه هم با بدترین اشکال به جنگشان رفته ایم.

نکته مهمی که در همین چند خط با آن روبرو هستیم را دقت کنید می گوییم سلول های سالمی که تغییر کرده اند، هویتشان عوض شده پس سرطان و مهمترین دلیل رشد آنی آن تغییر در رفتار سلولی و ساختار DNA سلولی است. همانجایی که شناسنامه سلول نوشته شده است، همانجایی که دستور عمل شفا بخش و حیات بخش سلول نوشته شده است. پس ما با خودمان کاری کردیم که هویت سلول هایمان و سه جلدش عوض شود. بگذارید مثالی بزنیم. دو بطری آب معدنی را در نظر بگیرم هر دو بطری آب هستند و مایه حیات… بیاییم به یکی از بطری ها اسید اضافه کنیم، اسیدی شفاف، بیرنگ و بی بو … بعد از این که اسید را اضافه نمودیم. کسی متوجه تغییر ظاهری آن نمی شود اما در ماهیت آب بطری اسیدی ما تغییر بنیادینی داده ایم، این آب تغییر یافته را پای هر گلدانی بریزید خشک می شود، برای انسان کشنده است و هیچ جانور و جانداری با استنشاق بوی آن از آن نمی خورد.

مقابله با سرطان

آسان طب به زبان بسیار ساده می خواهد بگوید که دقیقا ما هم با بدنمان همین کار را انجام می دهیم. افزایش ورود مواد آلوده، غیر قابل هضم یا دیر هضم یا نامناسب برای بدن، افرایش ورود مواد شیمیایی به بدن، استنشاق آلاینده های محیطی، فشارهای بسیار بالای عصبی و روانی که مهمترین دلایل اسیدی شدن خون است، تحرک کم، بی انگیزگی ها، مصرف داروهای شیمیایی {به شکل بسیار غیر قابل باوری از کودکی}، پرخوری ها، بدخوری و … همه و همه بدن ما را به بطری آبی تبدیل کرده که دیگر اسیدی شده و هیچ کدام از خواص آب حیات بخش اولیه را ندارد. با اضافه کردن اسید به آب بطری، بین اتم های آب و اسید پیوند اتفاق می افتد و ماده شیمیایی تازه ای ساخته می شود، ماده ای که بی گناه است اما کشنده است.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397برچسب:مقابله با سرطان, | 23:14 | نويسنده : Bahar |