تشخیص داشتن فرزند دختر تنها با 8 نشانه مهم

یکی از دغدغه‌های مهمی که قطعا برای بسیاری از زوج‌های جوان پیش خواهد آمد دانستن آن است که فرزندشان دختر است یا پسر، برخی افراد فرزند دختر را دوست دارند و برخی دیگر هم داشتن پسر برایشان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، در هفته بیستم دوران بارداری انجام سونوگرافی یکی از قابل اطمینان‌ترین روش‌ها برای تشخیص جنسیت فرزند دختر یا پسر به حساب می‌آید اما روش‌های سنتی هم وجود دارند که وجود فرزند دختر را نشان می‌دهند و در این مقاله قصد داریم به معرفی 8 روش آن بپردازیم.

فرزند دختر

معرفی چند نشانه برای داشتن فرزند دختر

اگر از بحث‌های علمی دور شویم باید گفت که روش‌های سنتی بسیار زیادی وجود دارند که بر اساس تجربه می‌توانند جنسیت بچه را تشخیص دهند، موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید.

√ مورد اول، داشتن ضعف صبحگاهی شدید

افراد زیادی بر این باورند که داشتن ضعف صبحگاهی شدید نشانه‌ای از داشتن فرزند دختر است، تحقیقات به عمل آمده نشان داده که داشتن احساس‌های خاص می‌تواند با جنسیت بچه در ارتباط باشد. بر اساس یکی از مطالعات صورت گرفته در سال 2017 مشخص شده است زنانی که دارای فرزند دختر هستند التهاب‌های بیشتری را تجربه خواهند کرد، در حقیقت زنان بارداری که فرزند دختر دارند همواره نسبت به زنان بارداری که فرزند پسر دارند از حساسیت‌های بالاتری برخوردارند.

√ مورد دوم، نوسان شدید خلق و خو

یکی از عواملی که در دوران بارداری می‌تواند بر روی خلق و خو تاثیرگذار باشد تغییرات هورمونی است، برخی از افراد معتقدند زنان دارای فرزند دختر از سطوح بالاتر هورمون استروژن برخوردار هستند که باعث چنین تغییر رفتاری می‌گردد، البته هیچ تحقیقاتی از صحت این گفته پشتیبانی نمی‌کند زیرا سطح هورمون در این دوران و پس از زایمان افزایش خواهد یافت و بر اساس نظریه‌های علمی ربطی به فرزند دختر و یا پسر ندارد.

فرزند دختر

√ مورد ششم، سطوح استرس

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در تعیین جنسیت بچه دخالت داشته باشد سطح کورتیزول است، برخی مطالعات صورت گرفته حکایت از آن دارد که بالا بودن این ماده در خون می‌تواند منجر به داشتن فرزند دختر شود، بر اساس یکی از مطالعات سال 2013 به خوبی مشخص شده که دو سال پس از زلزله در جزیره یونان میزان زاد و ولد فرزند پسر به شدت کاهش یافت.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 تير 1397برچسب:فرزند دختر,دوران بارداری, | 18:44 | نويسنده : Bahar |