عیادت بیمار، بهترین یاری دهنده در صورت انجام صحیح

عیادت بیمار یکی از مهمترین نکات درمانی است که در دین مبین اسلام هم به آن تاکید بسیار زیادی شده است، در علم پزشکی هم امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که عیادت بیمار می‌تواند در بهبود بیماری موثر باشد، زیرا انگیزه‌ها و امیدها برای زندگی خیلی به بیمار کمک می‌کند تا سیستم درونی بدن از او حمایت نماید. در این مقاله قصد داریم به فواید عیادت از بیمار و بهترین راه‌های آن بپردازیم. با ما در ادامه این برنامه همراه باشید.

عیادت بیمار

عیادت بیمار چه فوایدی برای او دارد؟

وقتی به عیادت یکی از دوستان یا بستگان مریضتان می روید این مفهوم را به وی منتقل می کنید که برایتان مهم و ارزشمند است و افرادی هستند که برای او نگرانند. این امر موجب بالا رفتن انگیزه زندگی و ادامه حیات او خواهد شد. نتایج برخی پژوهش ها نشان می دهد بیمارانی که در بیمارستان مورد عیادت اقوام و دوستان قرار می گیرند زودتر از بقیه درمان می شوند. پزشکان اصطلاحی دارند به نام چربی درون زاد یا قند درون زاد، منظور از این اصطلاحات قند ها و چربی هاییست که خود بدن آن ها را تولید می کند، این تولیدها زمانی که استرس و اضطراب شخص بالا می رود بیشتر می شود. به همین دلیل عیادت بیمار از این جهت که فضای درونی بیمار را آماده مقابله با بیماری می کند بسیار موثر واقع می شود.

برای عیادت بیمار چه باید ببریم؟

√ گل

گل ها معمولا در مراسمات و جاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. گل ها بهتر است از رنگ های روشن انتخاب شوند، همچنین باید بوی آن ها خیلی کم باشد. طراوت گل باعث روحیه گرفتن بیمار خواهد شد به خصوص اگر رنگ روشن داشته باشد به همین علت آسان طب به شما توصیه می کند بدون گل به عیادت مریض نروید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 تير 1397برچسب:عیادت بیمار,بهبود بیماری, | 18:48 | نويسنده : Bahar |