معرفی 10 روش برای جلوگیری از ایجاد عرق پا

معمولا عرق کردن پا مسئله جدی به حساب نمی‌آید و امری عادی محسوب می‌گردد اما زمانی که عرق پا بیش از حد شود ممکن است نشان‌دهنده یک وضعیت خاص به نام هیپرهیدروز باشد. عرق پا می‌تواند منجر به ایجاد مسائل بهداشتی همانند بوی پا و ایجاد برخی از قارچ‌ها شود. در این مقاله قصد داریم عرق پا را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

عرق پا

جلوگیری از ایجاد عرق پا

بر اساس اعلام رسمی انجمن بین‌المللی هیپرتروز می‌توان گفت که هیپرتکوزیس تقریبا 5 درصد از مردم سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، این دسته از افراد همواره در تلاش هستند بتوانند این مسئله را کاهش دهند اما در اغلب مواقع قادر به انجام نخواهند بود. راه‌های زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد آن بپردازیم. مردم می‌توانند روش‌های زیر را برای جلوگیری از ایجاد عرق پا استفاده نمایند، از جمله:

√ مورد اول، ایجاد یک صفحه یادداشت: به راحتی خواهید توانست با ایجاد یک صفحه یادداشت بر روی کاغذ و یا دستگاه‌های الکترونیکی خود الگوهایی را دنبال نمایید، در حقیقت می‌توانید مصرف غذاها و میزان عرق پا در زمان‌های گوناگون را یادداشت کرده و به واسطه آن دلایل ایجاد عرق را متوجه شوید و در نهایت برای جلوگیری اقدامات لازم را انجام دهید.

√ مورد دوم، استفاده از جوراب‌های مناسب: در طول ماه‌های گرم سال برای وجود تهویه مناسب پا از جوراب‌های نخی استفاده نمایید، جوراب‌های پشمی بهترین گزینه برای ماه‌های زمستان می‌باشند. برخی از جوراب‌های ورزشی هم وجود دارند که دارای پانل‌های تهویه و یا مواد شیمیایی خاص هستند و می‌توانند تعداد باکتری‌های موجود در پا را کاهش دهند.

چگونه از عرق پا خلاص شویم

عرق پا

به گزارش مجله پزشکی آسان طب بهترین تکنیک‌های پیشگیری از ایجاد عرق پا هم نمی‌توانند به طور کامل موجب ایجاد نشدن چنین حالتی شوند

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 مرداد 1397برچسب:عرق پا,هیپرهیدوز, | 19:4 | نويسنده : Bahar |