برشماری تاثیرات چای کهن دار بر روی سلامتی

خواص چای کهن دار

جالب است بدانید که بیش از دو هزار سال است که از چای کهن دار در طب سنتی چینی استفاده می‌شود. دانشمندان در سال‌های اخیر با انجام آزمایش‌های متنوع به این نتیجه رسیده‌اند که عصاره برگ‌های این درخت تأثیرات بی نظیری بر روی بدن دارد و به همین دلیل از آن در ساخت بسیاری از داروها استفاده می‌شود. ویتامین A، ویتامین C، نیاسین، سدیم،فسفر، مس و پتاسیم تنها بخش از مواد آلی و معدنی موجود در این چای هستند. دانشمندان ژاپنی نیز در طی تحقیقات خود ثابت کرده‌اند که در عصاره این گیاه ترکیبات فنلی، فلاونوئیدها، ترپنوئید و سایر مواد شیمیایی ارگانیک وجود دارد.

درمان آلزایمر

یکی از مهم‌ترین بیماری‌هایی که می‌توان با استفاده از چای کهن دار درمان کرد، آلزایمر می‌باشد. متأسفانه این بیماری از جمله مشکلات عصبی رایج به شمار می‌رود که بیش از 30 درصد مردم دنیا در کهن‌سالی به آن مبتلا می‌شوند. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده که نتایج نشان می‌دهد این موضوع ریشه در حجم بالای آنتی اکسیدان موجود در عصاره این گیاه دارد.

افزایش میل جنسی

چای کهن دار

آمارهایی که در سال 2014 منتشر شده نشان می‌دهد که بیش از 20 درصد مردان و 30 درصد زنان از سردی یا عدم تمایل به رابطه جنسی رنج می‌برند. برای درمان این مشکل راه‌های مختلفی وجود دارد اما بدون شک یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش میل جنسی، استفاده از محصولات طبیعی می‌باشد چرا که این روش‌ها هیچ گونه عوارض جانبی از خود برجای نمی‌گذارند. چینی‌ها برای سال‌ها از این چای برای مبارزه با سردی استفاده می‌کردند. امروزه ثابت شده که مصرف این چای می‌تواند باعث افزایش هورمون‌های جنسی مانند استروژن و تستسترون شود.

منبع: آسان طب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 شهريور 1397برچسب:چای کهن دار,مشکلات عصبی, | 10:45 | نويسنده : Bahar |