آموزش 8 نوع از بهترین‌های مدل خط چشم

خط چشم محصولی بسیار رایج در میان خانم‌ها بوده و مدل خط چشم در این میان تعیین‌کننده میزان جذابیت حاصله در چشم‌ها خواهد بود. مدل خط چشم در انواع گوناگونی تعریف شده و می تواند فرم‌هایی زیبا و جذاب در چشم‌ها ایجاد نماید، برای استفاده از این محصول باید تسلط کاملی به فرم‌های مختلف چشم داشته تا بتوان بیشترین زیبایی را در آن ایجاد نمود. هدف از استفاده خط چشم در میکاپ ایجاد درشتی، خوش فرمی و حالتی استاندارد و مشخص در چشم‌هاست که در این مقاله قصد داریم به طور کامل درباره انواع مختلف مدل‌های خط چشم صحبت کنیم.

مدل خط چشمmodel of eyeliner

انتخاب بهترین محصول خط چشم

قبل از توضیح درباره انواع مدلهای خط چشم بد نیست مروری داشته باشیم به انواع محصولات خط چشم و چگونگی استفاده از آن. خط چشم در چندین حالت مختلف وجود داشته و بر همین مبنا به 4 دسته بندی کلی تقسیم می شود:

  • خط چشم کلاسیک: که دارای قلمی مویی و باریک بوده و برای استفاده از آن لازم است مدتی به تمرین پرداخت.
  • خط چشم ماژیکی: که دارای قلمی مانند ماژیک بوده و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است.
  • خط چشم آبرنگی: که برای استفاده از آن باید از قلم شماره صفر میکاپ استفاده نمود، همچنین باید قلم را به آب آغشته کرده و به وسیله آن، رنگ مورد نظر را مانند آبرنگ ساخت و به عمل آورد.
  • خط چشم مدادی: که اندکی از مدادهای معمولی آرایشی سخت تر بوده و ماندگاری آن نیز بیشتر از حالت نرمال می باشد.

بررسی خط چشم معمولی

مدل خط چشمmodel of eyeliner

برای کشیدن این مدل خط چشم باید فرم طبیعی چشم ها را بررسی کرده و سپس اقدام به انجام آن نمائیم. مدل خط چشم معمولی دارای ضخامتی در حدود 2 الی 3 میلیمتر بوده و می توان با تغییر پهنا، حالت هایی مختلف به آن داد. مدل خط چشم معمولی دارای کشیدگی غیر طبیعی در گوشه های داخلی و خارجی نیست و بیشتر حالتی اصلاح شده و آنکادر به چشم ها خواهد داد، این نوع خط چشم در گوشه داخلی دارای ضخامت کمتری نسبت به گوشه خارجی آن می باشد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 فروردين 1397برچسب:خط جشم, | 23:34 | نويسنده : Bahar |