لوازم کاشت ناخن و 13 عضو اصلی از این وسایل

می‌دانیم که برای استفاده حرفه‌ای و تخصصی از لوازم کاشت ناخن باید با دانش تئوری لاین زیبایی ناخن آشنا بوده و به انواع روش‌های تعریف شده در این لاین تسلطی تجربی داشته باشیم. برای رسیدن به چنین مرحله‌ای، علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه زیر نظر مربیان حرفه‌ای این رشته لازم است که سالها به عنوان دستیار تخصصی فعالیت کرده تا بتوانیم به مقام کارشناس زیبایی ناخن برسیم. بنابراین، شناخت کلیه مواد و وسایل در این رشته اهمیت زیادی داشته و به همین منظور در این مقاله به معرفی انواع لوازم کاشت ناخن پرداخته و اهمیت استفاده حرفه‌ای از هر یک را به طور جداگانه تشریح خواهیم نمود.

لوازم کاشت ناخن

لوازم کاشت ناخن شامل چه چیزهایی است؟

لوازم کاشت ناخن دارای 13 عضو اصلی می باشد که بسته به نوع کاشت ناخن مورد استفاده حرفه ای قرار می گیرند، کاشت ناخن معمولا با دو نوع از مواد انجام شده و این دو نوع شامل:

مواد پودری: که باید با لیکوئید مخصوص ترکیب شده تا آماده استفاده شوند.

مواد ژله ای: که برای استفاده از آن و خشک نمودن حالت ژله ای این مواد، باید دست ها را در دستگاهی به نام UV و یا LED قرار داد.

بسته به نوع کاشت ناخن می توان به انتخاب لوازم کاشت ناخن اقدام نمود، این لوازم به شرح زیر می باشند:

دستگاه UV:

لوازم کاشت ناخن

یک دستگاه کوچک با ابعاد و طرح های مختلف بوده اما معمولا دارای 2 یا 4 چراغ UV می باشد، این چراغ ها می توانند در مدت زمانی بین 120 تا 180 ثانیه مواد ژله ای کاشت ناخن و یا لاک جلیش ( ژلیش ) را خشک و فیکس نمایند.

پودر کاشت ناخن: در انواع مختلف و با رنگ هایی متنوع موجود بوده و حالتی روان و یکدست دارد، انواع پودر اکریلیک کلیر و یا رنگی با مایع مخصوص ترکیب شده و خمیری یکدست را برای ساخت صدف مصنوعی ناخن در دسترس قرار می دهد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 فروردين 1397برچسب:لوازم کاشت ناخن, | 17:45 | نويسنده : Bahar |