سئو سایت (بهینه سازی) و تکنیک SEO جدید

سئو سایت چیست؟

سئو سایت درواقع همان بهینه‌سازی موتور جستجو  یا SEO که مخفف سه کلمه Search Engine Optimization می باشد یک روند کلی برای بهینه کردن وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو می باشد. سئو به شما امکان می دهد در گوگل و بینگ و … رتبه های بالاتری کسب کنید و این بالاتر قرار گرفتن باعث افزایش بازدید سایت شما در نتیجه افزایش رنک الکسا و معتبر شدن سایت شما خواهد بود. از طرفی تجارت شما را به شکل قابل توجهی موفق تر خواهد کرد.

بهینه سازی سایت SEO

تکنیک های سئو سایت SEO

اگر چه سئو یا بهینه سازی کردن یک وب سایت به خیلی از پارامتر ها بستگی دارد اما در اینجا به چند نکته کلی مهم اشاره می کنیم که اساسی هستند و شما باید برای داشتن یک وب سایت سئو خوب آنها را مورد بررسی قرار دهید.

  1. نام دامنه: اسم مناسب برای دامنه خود انتخاب کنید. بهتر است اسم متناسب با فعالیت سایت شما باشد. اسامی دارای مفهوم و مرتبط با فعالیت شما الزامی نیست اما می تواند تاثیر گذار باشد. و در ضمن از اسامی طولانی پرهیز کنید!
  2. سرعت هاست: حتمن از شرکتی هاست خود را تهیه کنید که هاست اختصاص داده به شما از سرعت مطلوبی برخوردار باشد. چرا که کاربران به محض ورود به سایت های کند آن را بسته و این نمره منفی برای شما محسوب می گردد

منبع: آسان سئو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 آذر 1397برچسب:بهینه سازی,افزایش رنک الکسا, | 11:10 | نويسنده : Bahar |