5 نکته مهم جهت ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت

محتوای جذاب چه محتوایی است؟

قبل از نوشتن هر مقاله باید دو سوال از خود پرسید که در صورتی که جواب درستی برای آن ها داشته باشیم مقاله بهتری هم خواهیم نوشت.
اولین سوال این است که مقاله برای کدام دسته از افراد تولید می شود؟
مخاطب های سایت را می توان به دو بخش تقسیم کرد، افراد کم تجربه و افراد متخصص. برای اینکه مقالات سایت واقعاً توسط کاربران خوانده شود باید برای هر دو دسته از کاربران مقالاتی داشته باشیم تا محتوای مورد نیازشان را در سایت ما پیدا کنند.
این که صرفاً مقاله‌ای تولید کنید که پر از اصطلاحات تخصصی است و تصور کنید که بار علمی خوبی دارد تنها برای متخصصین حوزه کاری خود مفید واقع می شود و نمی‌تواند عده زیادی از کاربران را راضی نگه دارد. لازم است بدانید بیشتر کاربرانی که در گوگل به جستجوی سوالات و نیازهای خود می پردازند افراد کم تجربه یا آماتور هستند و به دنبال متن های تخصصی و پیچیده نمی گردند.

قابل اطمینان باشید

محتوای جذاب

سعی کنید محتوای تولید کنید که واقعاً از نظر کاربران مفید باشد و آن ها احساس نکنند‌ که محتوا، تنها سود شرکت را به همراه خواهد داشت. برای محتواهای خبری و آموزشی و برای جلب اعتماد کاربران می توان از منابع استفاده شده برای مقاله اسم برد تا کاربران به صحت مطلب پی ببرند. هم چنین نقل قول ها از افراد سر شناس کمک می کند که کاربر احساس کند همه در رابطه با این موضوع اطلاعات دارند و او هنوز اطلاعات کافی ندارد. مثلا در رابطه با آموزش سئو می توان گفت مدیر عامل شرکت گوگل اعلام کرده است که الگوریتم های جدید به خوبی توانایی تشخیص محتوای کپی شده را دارند و سایت ها را پنالتی می کنند.

منبع: آسان سئو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 آذر 1397برچسب:محتوای جذاب, | 12:6 | نويسنده : Bahar |