پارافین تراپی جهت لطافت و شادابی دست‌ها

پارافین تراپی یکی از خدمات جدیدی است که در اکثر کلینیک‌های زیبایی پوست و یا سالن‌های مجهز آرایش و زیبایی انجام می‌شود. پارافین تراپی دست یک شیوه جالب برای بهبود وضعیت پوست دست‌ها بوده و خشکی، زبری و پینه‌های احتمالی این ناحیه را به خوبی از بین می‌برد. در این مقاله قصد داریم این تکنیک مفید را بیان کرده و به تشریح تمامی مراحل بپردازیم.

پارافین تراپی

پارافین تراپی دست چگونه انجام می‌شود؟

در پارافین تراپی دست، با استفاده از پارافین بهداشتی گرم که طی مراحلی به حالت و دمای مناسب رسیده همانند یک روکش پلاستیکی استفاده کرده و از قابلیت انتقال حرارت توسط پارافین به پوست، نهایت بهره وری را می بریم، البته باید به یاد داشت که جهت اطمینان از موارد ایمنی و سلامتی بهتر است به یک مرکز مجاز مراجعه نموده تا این تکنیک در محیطی کاملا بهداشتی و ایمن انجام شود. استفاده از پارافین بهداشتی یکبار مصرف برای هر شخصی الزامی بوده و پس از استفاده باید دور انداخته شود. همچنین دمای پارافین باید در حدود 50 درجه سانتیگراد تنظیم شده تا باعث سوختگی پوست دست های متقاضی نشود. پارافین تراپی به غیر از فواید جالب توجه برای پوست، دارای فوایدی برای دردهای عضلانی و مفاصل بوده و به وسیله انتقال حرارت به این نواحی می تواند روشی تسکین بخش برای چنین دردهایی باشد.آسان طب به تمامی عزیزان توصیه می کند اگر می خواهید پارافین تراپی دست را در منزل انجام دهید در ابتدا این روش را به شیوه ای صحیح و اصولی فرا بگیرید تا دچار سوختگی پوست و یا عوارضی احتمالی نشوید.

لوازم مورد نیاز برای پارافین تراپی دست

در مراکز مجهز معمولا کلیه لوازم برای پارافین تراپی، محیا بوده و به شکلی کاملا حرفه ای از آنها استفاده می شود اما اگر به هر دلیلی علاقمند به انجام این تکنیک در منزل می باشید باید نسبت به تهیه این لوازم به شرح زیر اقدام نمائید:

  • دستگاه مخصوص پارافین تراپی دست
  • پارافین بهداشتی به مقدار مناسب
  • نایلون نازک جهت روکش دست ها

آماده‌سازی دست‌ها برای پارافین تراپی

پارافین تراپی

شیوه کار در این تکنیک نیز همانند شیوه کار در پارافین تراپی پا می باشد. قبل از هر چیز باید دست ها را به طور کامل با صابون آنتی باکتریال شسته تا عاری از هرگونه آلودگی و چربی شود، سپس دست ها را به آرامی خشک کرده و به وسیله کرم مرطوب کننده به مدت 3 الی 5 دقیقه پوست این ناحیه را ماساژ دهید.

منبع: آسان طب

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 فروردين 1397برچسب:پارافین تراپی, | 21:0 | نويسنده : Bahar |