زیبایی طبیعی صورت و نقش پر رنگ مواد طبیعی در آن

 

لایه برداری پوست به روش خانگی:

با توجه به شرایط زندگی امروزی و آلودگی های محیطی، هیچ شخصی نباید این واقعیت را فراموش کند که علاوه بر روش های تغذیه سالم و استراحت کافی و ایجاد آرامش درون برای یک زندگی کم استرس جهت بازگشت به زیبایی طبیعی صورت، مراقبت های منظم و دائمی از زیبایی های طبیعی، شرط اساسی برای حفظ این زیبایی و جوانی و طراوت روز افزون خواهد بود.

روش لایه برداری خانگی برای رفع خستگی پوست:

به پیشنهاد آسان طب حداقل 2 بار در هفته باید از این لایه بردار که بسیار ملایم اما کاربردی و مفید است استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. در ابتدا صورت خود را از هرگونه آرایشی شستشو داده و با یک تکه پنبه آغشته به گلاب طبیعی ماساژ دهید. سپس از مخلوط کمی پودر جوانه گندم و اندکی ماست کم چرب یک خمیر لایه بردار طبیعی بسازید که غلظت آن مانند یک کرم مرطوب کننده باشد. تمام نواحی صورت را به غیر از اطراف چشم ها با این خمیر بپوشانید و به مدت 10 دقیقه مکث کنید. پس از 10 دقیقه صورت خود را یک بار با آب شستشو داده و سپس چربی باقی مانده آن را با استفاده از یک پن شستشوی صورت که کاملا شبیه صابون است اما ph آن با پوست شما هماهنگ و سازگار است مجددا شستشو داده و آبکشی نمایید. بعد با ملایمت صورت را خشک نموده و از یک کرم مرطوب کننده عالی که مخصوص پوست خود تهیه کرده اید استفاده کنید.

زیبایی طبیعی صورت

این لایه بردار پوستی یکی از بهترین و بی ضررترین اسکراب های خانگی است که نتیجه فوق العاده ای را برای زیبایی طبیعی صورت شما به ارمغان خواهد آورد. با انجام این شیوه از لایه برداری پوست می توان پس از مدتی خستگی ناشی از انباشتگی آلودگی ها و سلول های مرده سطح پوست را از بین برده و رفته رفته در جهت بازگشت به زیبایی طبیعی پوست صورت گام برداشت. در مرحله بعدی برای بازگرداندن شفافیت و درخشش پوست خود باید به فکر آبرسانی و ویتامینه کردن پوست خود باشید که در مقالات مربوط به آن توضیحات کامل را مطالعه نمایید.

منبع : آسان طب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1396برچسب:زیبایی طبیعی صورت,زیبایی پوست,اسکراب خانگی, | 10:25 | نويسنده : Bahar |