متعادل سازی چهره با کرم و تکنیک کاموفلاژ

در حرفه تخصصی میکاپ، گاه با مسائلی مانند کک و مک، جوشگاه های بد منظره، لکه های ماه گرفتگی یا اسکارهای قدیمی پوستی روبرو هستیم که باید به نوعی آنرا اصلاح کنیم. در اینجا تکنیکی وجود دارد به  نام متعادل سازی چهره باتکنیک کاموفلاژ که گاه تا حد معجزه می تواند موثر باشد. کرم های کاموفلاژ در  قوطی های جداگانه و در پکیج های کامل برای این امر در دسترس میکاپ آرتیست های حرفه ای قرار دارد تا بتوانند آزادانه هر تغییر زیبایی بر چهره افراد ایجاد کنند.

تکنیک کاموفلاژ

شناخت رنگ ها در متعادل سازی چهره با تکنیک کاموفلاژ

در دنیای آرایش و زیبایی یکی از مسائلی که دائم با آن سرو کار داریم رنگهای اصلی و رنگهای مکمل هستند که به نوعی یکدیگر را کامل کرده و در مواقعی همدیگر را خنثی می کنند. به عنوان مثال رنگ سبز خنثی کننده رنگ قرمز و رنگ بنفش خنثی کننده رنگ زرد است. بنابر این شناخت خاصیت رنگ ها شرط اصلی در تکنیک متعادل سازی چهره می باشد. تکنیک کاموفلاژ این امکان را به ما می دهد با استفاده از شناخت رنگها تغییراتی اساسی و زیبا بر چهره ها ایجاد کنیم.

تکنیک کاموفلاژ

مروری بر متعادل سازی چهره با کرم کاموفلاژ

زیباترین آرایش صورت آرایشی است که طبیعی به نظر بیاید. این امر تنها با استفاده از کرم کاموفلاژ به صورت ورقه ای نازک میسر خواهد شد. برای نتیجه بهتر می توانید چند بار لایه ای نازک روی محل موردنظر را با کرم کاموفلاژ بپوشانید. بهتر است از اسفنج لاتکس مرطوب استفاده کنید. قبل از هر چیز پوست خود را تمیز کنید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397برچسب:متعادل سازی چهره,میکاپ, | 8:36 | نويسنده : Bahar |