ویتامینه پوست و آبرسانی با ماساژ لیمو ترش

همان طور که می دانیم برای حفظ طراوت و شادابی پوست خود باید توجه ویژه ای به ویتامینه کردن آن داشته و همچنین به طور مرتب و با فواصل توصیه شده لایه برداری پوست صورت و بدن را انجام دهیم. اما باید بدانیم لایه برداری پوست تنها مرحله اول از مراحل بازگشت به زیبایی طبیعی پوست می باشد. در این مقاله توجه شما را به یکی از مهمترین مراحل حفظ زیبایی پوست جلب می کنیم که همان آبرسانی و ویتامینه پوست به وسیله ماسک های طبیعی و خانگی است که نباید آن را فراموش کنید چرا که ممکن است مبتلا به پیری زود رس یا چروک های قبل از موعد شوید.

ویتامینه پوست

ویتامینه پوست از طریق تغذیه

یکی از روش های آبرسانی و ویتامینه پوست همان روش معروف و بسیار توصیه شده خوردن 8 لیوان آب روزانه است که علاوه بر تامین آب مورد نیاز اندام های بدن، طراوت و الاستیسیته پوست شما را حفظ خواهد کرد. اما علاوه بر این روش نباید معجزه آب های میوه طبیعی را دست کم گرفت.

معجزه لیمو ترش را دست کم نگیرید

ویتامینه پوست

یکی از حیرت انگیزترین ویتامینه کننده های پوست صورت همان لیموترش تازه است، لیموترش گذشته از ویتامینه پوست به شکلی سریع و آسان، قدرت از بین بردن جوش های ریز زیر پوستی را داراست و شفافیت پوست شما را صد در صد تامین کرده و پوست شما پس از چند نوبت استفاده از ماساژ لیموترش با پژمردگی خداحافظی خواهد نمود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397برچسب:زیبایی پوست,ویتامینه پوست, | 17:26 | نويسنده : Bahar |