آرایش افراد مسن و نحوه صحیح میکاپ آنها

برای آرایش افراد مسن نیاز به دقت و رعایت اصول کلاسیک آرایشی وجود دارد و باید نهایت اعتدال را در آن حفظ نمود. اغلب خانم های مسن نسبت به آرایش صورت تردید دارند، چرا که این تصور وجود دارد که میکاپ مخصوص جوانان است و چین و چروک پوست افراد مسن را بیشتر نمایان می سازد. اما شما می توانید با انتخاب رنگ های مناسب و رعایت تکنیک زیرسازی آرایش، به چهره خانم های مسن شادابی و نشاط ببخشید و رنگ و روی تازه ای به پوست خسته بدهید.

آرایش افراد مسن

قوانین اولیه در آرایش افراد مسن

یرای آرایش افراد مسن به هیچ وجه از رنگ های تیره استفاده نکنید چرا که این رنگ ها سن و سال را بیشتر نشان می دهد. پوست را تمیز نموده و مرطوب کننده بزنید. دقت کنید مرطوب کننده به مژه ها مالیده نشود. با استفاده از اندکی روغن بادام شروع به ماساژ بسیار ملایم صورت کنید. با حرکات دورانی نوک انگشت ها به سمت بالا تمامی قسمت های صورت و گردن را ماساژ دهید. دقت کنید که چربی و رطوبت لازم را که در اثر افزایش سن در افراد میانسال از بین رفته به طور موقت به پوست برگردانید. سپس شروع به زیرسازی آرایش کنید.

آرایش مو در افراد مسن

آرایش افراد مسن

بسیاری از خانم های مسن به شکل نرمال علاقه به موهای کوتاه دارند. چون هم نگهداری از موهای کوتاه آسان تر از موهای بلند است و هم آنها را جوان تر نشان خواهد داد. توصیه آسان طب برای آرایش افراد مسن در موها امتحان یک مدل موی کوتاه و شیک در این رده سنی و براشینگ کاملا حرفه ای برای آنهاست.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397برچسب:آرایش افراد مسن, | 17:36 | نويسنده : Bahar |