ماسک زیبایی صورت با روش های موثر خانگی

همانطور که همه ما می دانیم برای مراقبت از سلامتی و زیبایی پوست صورت علاوه بر الگوهای تغذیه سالم نیاز به رعایت اصول و تکنیک های روزانه است که به ما کمک می کند طراوت و جوانی پوست صورت خود را برای سالهای طولانی حفظ کنیم. در بسیاری از موارد ایجاد چروک های سطحی و پیری زودرس پوست به دلیل وجود عادات غلط روزمره مانند کم خوابی، سیگار کشیدن یا خشکی اکتسابی پوست در اثر استفاده نادرست از لوازم آرایش و … می باشد که جهت از بین بردن چنین ضایعاتی و جوانسازی پوست روش های موثری وجود دارد که می توانیم رعایت کنیم. یکی از این روش ها، تکنیک ماسک زیبایی صورت به سبک خانگی است که به طور مداوم باید انجام دهیم.

ماسک زیبایی صورت

ماسک زیبایی صورت به روش خانگی

نکته مهمی که در سلامت و زیبایی پوست بسیار مهم و موثر است یک زندگی آرام و بدون استرس است. اما انسان امروزی و سبک زندگی در جوامع شهری به خودی خود برای انسان استرس زا می باشد. بنابراین ما باید به فکر یک مراسم آرامش بخش و تکرار شونده روزانه برای خود باشیم تا بتوانیم استرس های روزمره را از خود دور نماییم. پیشنهاد آسان طب جهت ایجاد چنین فضایی، مراسم ماسک زیبایی صورت است که میتوان با اندکی سلیقه و خلاقیت رنگ و بوی بسیار زیبایی به آن داده و در نهایت آرامش بتوانید از گیاهان و میوه های فصل برای ویتامینه و آبرسانی پوست خود ماسک های طبیعی و نشاط بخشی بسازید و با فراغ بال در خانه به جوانسازی پوست خود بپردازید.

ماسک زیبایی صورت

لوازم مخصوص ماسک های زیبایی خود را در یک کیف بزرگ و زیبا نگه داری کنید. این لوازم شامل انواع قلمو های مخصوص و ظروف خمیرها و مخلوط های مختلف زیبایی و ظرف مخصوص پنبه های توپی و انواع کرم های شب و روز و مرطوب کننده های مخصوص نوع پوست شما و پن شستشوی صورت و… است، همه اینها را هر بار پس از شستشو و خشک کردن در کیف مخصوص خود قرار دهید تا برای استفاده بعدی آماده و در دسترس باشد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397برچسب:ماسک زیبایی, | 17:50 | نويسنده : Bahar |