آرایش چشم حرفه ای شما را جذاب می کند

خانم ها در هر سن و سال و با هر فرم چهره و رنگ پوستی که باشند این حقیقت هرگز تغییر نمی کند که برای داشتن آرایشی جذاب و بی نقص باید نحوه صحیح آرایش چشم خود را بدانند و هرگز از آن تخطی نکنند. بنابراین می توان اینطور گفت که میزان اهمیت آرایش چشم ها با آرایش بقیه اجزای صورت برابری میکند. آرایش چشم ها آدابی دارد که در ابتدا باید آن را با هم مرور کنیم.

آرایش چشم

سلامت پوست پلک در آرایش چشم

نکته ای که بسیار حایز اهمیت است، مراقبت شبانه روزی از پوست نواحی اطراف چشم است که بسیاری از خانم ها آن را نادیده می گیرند. به توصیه مجله پزشکی آسان طب استفاده مرتب از کرم دور چشم که با یک مشاوره ساده با پزشک پوست برای شما تجویز می شود امریست که باید در دستور کار روزانه شما قرار بگیرد. چرا که از دست رفتن الاستیسیته پوست و ایجاد چین و چروک در نواحی اطراف چشم اثر بسیار مخربی بر شادابی و جوانی صورت شما خواهد گذاشت.

نحوه صحیح استفاده از سایه در آرایش چشم

آرایش چشم

√ استفاده از بیس سایه چشم: محصول بسیار کاربردی و ساده ای وجود دارد به نام بیس سایه چشم که وظیفه اش نگهدارندگی سایه چشم و تثبیت آن تا زمان پاک کردن آرایش شماست. این محصول مانند پرایمر عمل کرده و اجازه نمی دهد سایه شما در طول روز یا مهمانی عرق کرده و از بین برود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397برچسب:آرایش چشم, | 18:16 | نويسنده : Bahar |