لیزر مو و بایدها و نبایدهایی که لازم است بدانید

در سالهای اخیر با پیشرفت روز به روز در دنیای آرایش و زیبایی پدیده جدیدی به نام لیزر موهای زائد به دنیا عرضه شد که این امکان را برای افراد، مخصوصا خانم ها فراهم کرد تا طی یک دوره حدودا 7 الی 8 ماهه بتوانند موهای زائد را از بین ببرند. دستگاه های مختلفی برای لیزر مو وجود دارد که با توجه به برند و شیوه انجام لیزر نتیجه کار را متفاوت می سازد.

لیزر مو

نکاتی مهم درباره لیزر مو

در ابتدای امر باید بدانید که لیزر مو جهت رفع موهای زائد از بین بردن قطعی و 100% موهای زائد نیست بلکه کاهش 70 الی 80 درصدی آن است که پس از اتمام دوره باید هر 6 ماه الی یک سال تکرار شود. قبل از انجام لیزر موهای زائد با یک متخصص پوست و مو مشورت کرده تا از لحاظ تشخیص نوع پوست و موی شما و تعیین حدودی تعداد و فاصله جلسات لیزر و همچنین تعیین فلوئنس ابتدایی لیزر برای شما اقدام نماید. لیزر موهای زائد برای خانم ها معمولا به 7 الی 8 جلسه که ماهی یک بار انجام می شود نیاز دارد و برای آقایان به دلیل وجود هورمون های مردانه معمولا دو برابر تعداد جلسات خانم ها طول خواهد کشید. هر چه رنگ پوست افراد روشن تر بوده و موها تیره تر باشند شانس موفقیت لیزر مو بالاتر خواهد بود.

تعداد جلسات در هر ناحیه

لیزر مو

لیزر مو معمولا در تمامی نواحی که دارای موهای زبر و تیره هستند موثر بوده و بهترین شیوه برای خلاص شدن از این موهای زائد است. آسان طب پیشنهاد می کند لیزر مو را در ناحیه هایی از بدن که به نوعی تحت تاثیر هورمون ها هستند مانند صورت، ناحیه تناسلی و زیر بغل تا چهار جلسه اول، بدون فاصله اندازی هر ماه یکبار، انجام دهید و پس از اتمام چهار ماه، فواصل را به یک ماه و نیم افزایش دهید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397برچسب:لیزر موهای زائد, | 18:20 | نويسنده : Bahar |