آرایش عروس و رازهای زیبایی عروس خانم ها

آرایش عروس یکی از لاین های تخصصی در هر سالن آرایشی بوده و متخصصین این رشته باید تسلط کامل به انواع سبک های آرایشی صورت و مو را دارا باشند. همچنین به تکنیک متعادل سازی چهره، کانتورینگ و هایلایتینگ و مدهای جدید آرایشی وارد بوده و شیوه های به روز و استاندارد میکاپ و شینیون را آموزش دیده باشند. البته امروزه در سالن های مدرن آرایشی هر لاین از آرایش عروس توسط متخصص جداگانه ای انجام شده و این کار با همکاری یک تیم آرایشی انجام خواهد پذیرفت.آرایش عروس

بخش های مهم آرایش عروس

آرایش عروس شامل آماده سازی پوست صورت ( لایه برداری و ویتامینه پوست )، آرایش صورت، فرم دادن به موها و شینیون، زیبایی ناخن ها و نصب تاج و تور است. در بسیاری از سالن ها از دو روز قبل از موعد مقرر، آماده سازی پوست صورت شروع شده و برای روز جشن آماده می شود. یک روز قبل ناخن های عروس مرتب شده و در صورت لزوم کاشت ناخن انجام شده و طراحی ناخن عروس به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.

آماده سازی پوست صورت

آرایش عروس

گفتیم که از 2 روز قبل پوست عروس خانم باید برای میکاپ آماده شود که خود شامل لایه برداری و ویتامینه پوست صورت است. آسان طب به آرایشگران توصیه می کند که برای این امر از ملایم ترین ماسک های لایه بردار پوست استفاده نمایند و از هرگونه لایه برداری عمقی و خشن بپرهیزند.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 فروردين 1397برچسب:آرایش عروس, | 18:39 | نويسنده : Bahar |