میکرواسکالپ روشی جهت رفع طاسی سر

کلمه اسکالپ در لغت به معنای پوست فرق سر بوده و میکرواسکالپ یعنی انجام میکروپیگمنتیشن در ناحیه پوست سر برای افرادی که دچار کم مویی و یا طاسی سر و یا ریزش های سکه ای مو هستند. انجام میکرواسکالپ محدودیت سنی و جنسی نداشته و برای هر دو گروه زن و مرد انجام می پذیرد. انجام میکرواسکالپ معمولا بین 2 الی 5 جلسه طول می کشد و همچنین امروزه از آن با اصطلاحاتی همچون اسکالپ سر، هاشور سر، پیگمنت سر، میکروپیگمنتیشن سر و… نیز یاد می شود.

میکرواسکالپ

چگونگی انجام میکرواسکالپ 

میکرو اسکالپ به وسیله دستگاه ایمن میکروپیگمنتیشن و یا به وسیله رول انجام می شود که گذشته از روش رول که به طور منظم می تواند منطقه وسیعی از پوست سر را در بر بگیرد، روش میکروپیگمنتیشن به دلیل ظرافت و نامنظم بودن، حالت طبیعی تری در نتیجه کار خواهد داشت. میکرواسکالپ در محیطی کاملا بهداشتی و توسط متخصصین این رشته و با استفاده از کارتریج های استاندارد و یکبار مصرف انجام شده و بسته به ناحیه مورد نظر می توانیم از سوزن های یک سر یا چند سر استفاده نماییم.

میکرواسکالپ

ترکیب رنگ ها برای این تکنیک در جلسه اول برای آقایان (با توجه به رنگ موهای طبیعی) رنگ قهوه ای تیره و اندکی مشکی شروع شده و برای خانم ها با قهوه ای متمایل به زیتونی انجام می شود تا در اثر مرور زمان به قرمزی نزند.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 فروردين 1397برچسب:میکرواسکالپ,طاسی سر, | 19:15 | نويسنده : Bahar |