میکاپ و معرفی انواع سبک ها و مدل های آرایشی

میکاپ در لغت به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنی آرایش صورت است. امروزه در سراسر دنیا این رشته از زیبایی توسط متخصصین برجسته که میکاپ آرتیست نام دارند به انواع سبک ها که زیر مجموعه وسیعی از مدل ها را در بر دارند انجام می شود. در این مقاله به شرح انواع سبک های میکاپ پرداخته و تفاوت آن را با مدل های آرایشی به تفکیک بیان می نماییم.

میکاپ

تعریف سبک یا استایل آرایش در میکاپ

سبک یا استایل میکاپ به معنای شیوه انجام آرایش صورت است که در یک استراکچر تعریف شده به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می پردازد. در چنین بازه ای می توان به تعریف انواع سبک های آرایشی پرداخت که شامل چگونگی استفاده از عمق و خانواده رنگ ها و توازن میان آرایش قسمت های مختلف اجزای صورت در حالتی نمادین است. در دنیای میکاپ چند استایل یا سبک معروف وجود دارد که در میان آنها می توان به سبک کلاسیک، سبک اروپایی، سبک شرقی، سبک عربی، سبک هالیوودی و… اشاره کرد.

میکاپ

سبک اروپایی و آرایش لایت و سبک

در میکاپ به سبک اروپایی معمولا از لایت ترین رنگ ها جهت نامحسوس ترین تغییرات در صورت استفاده می شود. وزن آرایش در لب ها و چشم ها به یک میزان سبک و ملایم بوده و بیشترین تمرکز جهت رفع اشکالات در پوست شخص خواهد بود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 فروردين 1397برچسب:میکاپ,آرایش صورت, | 19:41 | نويسنده : Bahar |