شینیون مو و آموزش انواع سبک های رایج

شینیون مو یکی از رشته های تخصصی آرایش و زیبایی است که امروزه پیشرفت های چشمگیری کرده و سبک های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. شینیون به عبارت ساده تر یعنی جمع کردن موها و مدل دادن به آن به منظور زیباتر کردن چهره. برای آماده سازی و افزایش فرم پذیری موها قبل از شینیون لازم است که تکنیک هایی به کار برده شود. در این مقاله چگونگی انجام این روش ها را با هم بررسی می کنیم.

شینیون

مقدمات کار در رشته شینیون

قبل از هر چیز باید بدانید که هر شینیون کار حرفه ای باید برای خود یک دستیار داشته باشد تا قبل از شروع کار، موها را براشینگ کرده و در صورت لزوم از اتوی مو یا انواع ویوهای مو استفاده کند و پس از آماده شدن موها، کلیه لوازم کار را در دسترس شینیون کار قرار دهد. این فرد باید به کلیه سبک های آرایش مو و همچنین ژورنال خوانی تسلط کامل داشته تا در صورت انتخاب هر مدلی توسط متقاضی بتواند به بهترین شیوه ممکن آن را انجام دهد.

شینیون

شینیون با موهای مصنوعی

در مدل های امروزی بسیار پیش می آید که لازم است از موهای مصنوعی در لا به لای مدل موها استفاده نمایید. توجه کنید که انتخاب این موها باید دقیقا مطابق با رنگ و حالت طبیعی موهای شخص بوده و از به کارگیری رنگ های غیر مشابه در آن پرهیز کنید مگر در زمانی که لازم است از لایت های کاملا متضاد استفاده نمایید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 فروردين 1397برچسب:شینیون مو,آرایش مو, | 19:57 | نويسنده : Bahar |