میکاپ لبنانی زیر مجموعه سبک آرایش عربی

میکاپ لبنانی یکی دیگر از مدل های آرایشی است که در زیرمجموعه سبک آرایش عربی قرار دارد. در این مدل میکاپ از فون هایی با قدرت پوشانندگی بالا و تناژ هایی زنده و شاداب مانند صورتی یا بژ استفاده می شود. رنگ ها در این مدل آرایش شاد و سر زنده هستند و در ناحیه چشم بیشتر از رنگ های مشکی یا قهوه ای سوخته استفاده می شود و معمولا در ناحیه فید شده سایه چشم از یک رنگ مکمل برای ایجاد جلوه و جذابیت بیشتر استفاده می شود.

میکاپ لبنانی

زیرسازی در میکاپ لبنانی

برای انجام یک زیرسازی آرایش به شیوه عربی باید از فون های چرب و سنگین که قدرت کاور کنندگی قوی داشته باشند بهره گرفت. تناژ فون زمینه همانطور که گفته شد معمولا به رنگ صورتی یا بژ بوده تا بتواند طراوت و شادابی طبیعی را در پوست زنده نگاه دارد. در یک میکاپ لبنانی به هیچ وجه از فون های تیره و یا برنزی استفاده نمی شود چرا که جلوه و جذابیت چشم ها را خواهد پوشاند.

میکاپ لبنانی

استفاده از سایه چشم اکلیلی

در میکاپ لبنانی میتوان برای جذاب تر کردن چشم ها از سایه های اکلیلی با تناژ ملایم و همرنگ با رنگ سایه مکمل استفاده نمود. این سایه ها می تواند شامل رنگ های بنفش تیره، سبز یشمی، قرمز روشن، زرشکی، بادمجانی، سورمه ای، سبز کله کاغذی و… باشند که همچنین وجود اکلیل های دانه درشت در آن به جذابیت چشم ها خواهد افزود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397برچسب:میکاپ لبنانی, | 22:38 | نويسنده : Bahar |