نقش حنا چیست و چگونه انجام می شود

نقش حنا یکی از خدمات زیبا و فانتزی است که امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی به علاقمندان ارائه شده و معمولا توسط فردی که تسلط کامل به طراحی نقوش سنتی و مینیاتوری دارد انجام می شود. این رشته به دلیل موقتی و بی خطر بودن دارای طرفداران بسیاری بوده و در انواع مدل های سنتی هندی، پاکستانی، عربی و… طراحی می شود. در این مقاله به بررسی صفر تا صد این رشته به شدت محبوب آرایشی می پردازیم. 

نقش حنا

درباره نقش حنا

نقش حنا یا همان mehandi از سنتی ترین و رایج ترین آرایش هایی است که قبل از مراسم خاصی همچون مراسم عروسی علاوه بر آرایش عروس در نواحی هند، پاکستان، جنوب ایران و… انجام می شود. در نقش حنا با استفاده از انواع رنگ های حنا مانند مشکی، قهوه ای، قرمز، سبز و سفید به کشیدن طرح هایی مینیاتوری یا باستانی پرداخته شده و به دلیل اینکه عملی بی ضرر و بی خطر است توجه علاقمندان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

زیبایی و جذابیت دو چندان با حنا سفید

نقش حنا

در نقش حنا از حناهایی با رنگ های مختلف استفاده می شود. یکی از این رنگ ها که از جدیدترین ها در رشته نقش حنا می باشد رنگ سفید است که دوام آن  همانند باقی رنگ ها بوده و با ایجاد زیبایی و جذابیتی دو چندان می تواند در لا به لای طرح های ظریف نقش حنا جلوه گری کند.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 فروردين 1397برچسب:نقش حنا, | 1:26 | نويسنده : Bahar |