تقویت ناخن ها با 5 ترفند موثر خانگی

در تقویت ناخن ها روشی های خانگی مختلفی وجود دارد که جهت ویتامینه و استحکام بخشیدن به ناخن های سست و شکننده ای به کار می رود که در اثر کوچکترین ضربه دچار شکستگی می شود. بعضی از ناخن ها در حالت طبیعی از استحکام اندکی برخوردار بوده و بنابراین باید به فکر راهی برای تقویت ناخن ها بود و از طرفی ممکن است بسیاری از خانم ها در اثر کاشت ناخن مکرر دچار چنین مشکلی شده باشند. به هر حال سستی و شکنندگی ناخن ها به هر دلیلی که باشد باید برای رفع آن چاره ای اندیشید که در این مقاله درباره تقویت ناخن ها به انواع روش ها به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

تقویت ناخن هاnail care

روش های ویتامینه و تقویت ناخن ها

جنس ناخن از ماده ای به نام کراتین تشکیل شده که اگر لایه های بین این ماده به درستی با یکدیگر اتصال نداشته باشند ناخن ها دچار سستی و شکنندگی شده و در نتیجه باید به فکر تقویت ناخن به روش های مختلف بود. اولین مورد در تقویت ناخن های سست و شکننده کوتاه نگاه داشتن آنهاست البته رشد چند میلیمتری مانعی ندارد.

1. ماساژ ناخن با لیمو ترش تازه

تقویت ناخن ها

یکی از بهترین محصولات تقویت ناخن ها استفاده از لیمو ترش تازه است، روش کار بسیار ساده است: برای این منظور یک عدد لیموترش تازه را برش داده و آب آن را داخل فنجانی بریزید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397برچسب:تقویت ناخن, | 19:43 | نويسنده : Bahar |