پاک کننده آرایش و بهترین محصولات شستشوی صورت

همه خانم ها می دانند که قبل از خواب شبانه باید به وسیله محصولات پاک کننده آرایش نسبت به شستشوی صورت خود اقدام نمایند. پوست در حالت استراحت نیاز به تنفس سالم و طبیعی داشته و وجود مواد آرایشی بر روی پوست صورت از انجام تنفس صحیح آن که شامل ترمیم و بازسازی پوست نیز می شود ممانعت به عمل می آورد، اینجاست که استفاده از محصولات پاک کننده آرایش صورت اهمیت پیدا کرده و باید نسبت به تهیه بهترین محصولات اقدام نمود. در این مقاله به معرفی معروف ترین محصولات پاک کننده آرایش پرداخته و روش استفاده و نواحی مورد استفاده را به تفکیک بیان می نماییم.

محصولات پاک کننده آرایش

محصولات پاک کننده آرایش

محصولات پاک کننده آرایش معمولا در ناحیه صورت مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب به حالت کرم و یا مایع می باشد. محصولات پاک کننده آرایش در ناحیه چشم ها بهتر است به طور ویژه، مخصوص این ناحیه ساخته شده و تا حد امکان سازگار با پوست اطراف چشم باشد. از میان محصولات پاک کننده آرایش صورت می توان به شیر پاک کن، ژل پاک کننده پوستهای چرب، پن شستشوی صورت، محلول دو فاز، انواع لوسیون ها و… اشاره کرد که بهتر است پس از استفاده از آنها صورت خود را مجددا با آب ولرم شستشو داده و پس از خشک کردن پوست در نهایت ملایمت از یک کرم مرطوب کننده عالی استفاده نمایید.

محصولات پاک کننده آرایش

تونر یا تونیک پوست

تونر یا تونیک پوست از دیگر محصولات پاک کننده آرایش محسوب می شوند که نیاز به شستشوی با آب ندارد. این محصولات پس از استفاده از یک پاک کننده آرایش بر روی پوست مصرف می شوند و وظیفه رساندن موادی را به پوست برعهده دارند که طی فرآیند شستشو از میان رفته اند و مدت زمان زیادی طول می کشد تا دوباره ساخته شود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397برچسب:پاک کننده آرایش, | 19:58 | نويسنده : Bahar |