پیرسینگ و بررسی تاثیرات منفی آن در زیبایی

پیرسینگ یک لغت انگلیسی می باشد که به معنای تیز و سوراخ کننده است و در اصطلاح آرایشی زیبایی به معنای سوراخ کردن قسمتی از صورت یا بدن است که بتوان آویزها یا نگین های تزئینی را به آن آویخت. در گذشته رایج ترین نوع پیرسینگ، سوراخ کردن نرمه گوش بود که جزء کم خطرترین و کم عارضه ترین انواع پیرسینگ می باشد اما حتی همین روش ساده نیز خالی از عوارض احتمالی برای افراد نیست. در این مقاله قصد داریم به تشریح عوارض و تاثیرات منفی این عمل بر زیبایی و سلامتی افراد بپردازیم.

پیرسینگ

پیرسینگ پدیده ای خطرناک

پیرسینگ یکی از پدیده های خطرناک و پر از عوارض احتمالی است که با وجود تبلیغات فریبنده پیرامون آن که مدعی است در صورت انجام این عمل در محیطی بهداشتی و ایمن عارضه ای در پی نخواهد داشت باز هم نمی توان 100% امیدوار بود که این عمل بی خطر و بدون عارضه باشد. لوازمی که برای انجام این عمل به کار می رود شامل گان های مخصوص یا سوزن های استریل است که همین مسئله جای شک و شبهه باقی می گذارد.

روزهای اولیه بعد از پیرسینگ

پیرسینگ

پس از پیرسینگ معمولا التهاب، قرمزی و تراوشات زرد رنگ از ناحیه مورد نظر خواهیم داشت که تا حدودی معمول و طبیعی است اما اگر این عوارض بیش از چند روز اول ادامه داشته باشد باید حتما به پزشک مراجعه نمود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397برچسب:پیرسینگ, | 20:5 | نويسنده : Bahar |